Veelgestelde vragen

De opvang waar iederéén stoer kan zijn

Welke scholen halen jullie op?

Wij halen in ieder geval kinderen op van de Poolster, de Bonkelaar, OBS Twiske, IKC Tuindorp en IKC Noordrijk. De mogelijkheid bestaat ook om kinderen van andere scholen op te halen. Staat uw school er niet tussen? Neem dan contact met ons op, dan bespreken we de mogelijkheden.

Is het mogelijk om dagen te ruilen?

Ja het is mogelijk om dagen te ruilen. Alleen vooraf ruilen is een optie. Achteraf ruilen is niet mogelijk. Dit hangt wel af van de beschikbaarheid op de dag dat je wilt ruilen. Een ruilaanvraag kan per e-mail of telefonisch.

Kunnen niet afgenomen dagen gebruikt worden als tegoed?

Nee, dagen die niet afgenomen worden kunnen niet als tegoed opgespaard worden. Er kan alleen vooraf een ruildag aangevraagd worden.

Hoe gaan jullie te werk met uitstapjes?

Uitstapjes zullen van tevoren aangegeven worden. Bij de intake zal een formulier getekend worden dat de kinderen met alle uitstapjes mee mogen. Kinderen en ouders worden zo veel mogelijk van tevoren op de hoogte gesteld van alle uitstapjes. Er is echter ook ruimte voor spontane uitstapjes. Wanneer wij spontaan besluiten om ergens heen te gaan, worden de ouders van de op dat moment aanwezige (of verwachte) kinderen op de hoogte gesteld. Zo weten ouders altijd waar hun kinderen zijn.

Ik heb een klacht. Wat kan ik doen?

Bij Stoer kinderopvang doen wij er alles aan om een fijne samenwerking te hebben met de ouders/verzorgers. Toch kan het zijn dat u onverhoopt een klacht heeft. Voor klachten kunt u terecht bij een van de medewerkers of de houder. De klacht zal binnen een week behandeld worden. Ook bestaat er de mogelijkheid om een klacht schriftelijk in te dienen. Dit kan via het contactformulier op de website of u kunt een mail sturen naar bso@stoerkinderopvang.nl. De klacht zal zo spoedig mogelijk in behandeling genomen worden en dient in ieder geval binnen 6 weken afgehandeld te zijn. Tevens zijn wij aangesloten bij de geschillencommissie mocht u niet tevreden zijn met de afhandeling van de klacht. Meer informatie is te vinden op www.degeschillencommissie.nl

Tevens is het klachtenregelement in te zien op de vestiging van Stoer kinderopvang.

Meer weten?

Ben je nieuwsgierig geworden en wil je meer weten? Bekijk dan onze website of neem contact met ons op. Ook kan je een rondleiding aanvragen en een kijkje nemen bij onze BSO.

Contact opnemen
Veelgestelde vragen